2021-2030 წლის სტრატეგიული გეგმა
2021-2030 წლის სტრატეგიული გეგმა
გადმოწერა

ჩვენი სამომავლო ხედვა

შევქმნათ მრავალფეროვანი, მდგრადი და ძლიერი
ქართული სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების ინდუსტრია,
რასაც განაპირობებს:

  • სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების ფესტივალები, წარმატებული სიდრის ბარები და სიდრის გრძელი მენიუები რესტორნებში საქართველოს ყველა დიდ ქალაქში.
  • საგანმანათლებლო და სასწავლო რესურსები, ინდუსტრიის ყველა დონეზე სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების მხარდაჭერის მიზნით.
  • „სიდრის მწარმოებელ ქვეყნად“ აღიარება საქართველოს კუთხეებში სიდრის ადგილობრივი მწარმოებლების სიმრავლით.
  • სიდრის წარმოებისთვის საჭირო რესურსების ხელმისაწვდომობა, მათ შორის შესაბამისი ინფრასტრუქტურა, აღჭურვილობა და სხვა.
  • ინფორმირებული მომხმარებლები, რომლებიც კარგად იცნობენ ქართული სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების მრავალფეროვნებასა და განასხვავებენ მათ რეგიონების მიხედვით.
  • სანდო მონაცემები ბაზრის მდგომარეობისა და ტენდენციების შესახებ.
  • საქართველოს ყველაზე ნიჭიერი/ცნობილი შეფ-მზარეულები და სომელიეები, რომლებიც საზოგადოებასთან ურთიერთობისას და ტელევიზიით ეწევიან სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების პოპულარიზაციას და თავიანთ მენიუებში მომხმარებლებს სთავაზობენ საკვებთან მათ შეხამებას.
  • სიდრის წარმოების სამართლიანი და გამარტივებული რეგულირება, რათა ჩვენს ყველა წევრს წარმატების თანაბარი შანსი ჰქონდეს.
  • დისტრიბუტორები, რომლებიც ხელს უწყობენ სიდრის პოპულარიზაციას ყველა თავისი არხის საშუალებით.
  • ქართული სიდრი ყველაზე სასურველი სიდრია მსოფლიო ბაზარზე.
იმისათვის რომ ჩვენს მიზნებს და ხედვებს მივაღწიოთ ამისათვის საჭიროა ძირითად 3 ამოცანაზე კონცენტრირება:
1
განათლება: ჩვენი წევრების, მედია საშუალებებისა და მომხმარებლების ცოდნის გაღრმავება სხვა ფერმენტირებული სასმელების შესახებ.
2
ინტერესების დაცვა: ინდუსტრიის სანდო და ავტორიტეტული ხმა გადაწყვეტილების მიმღებ პირებთან, რომლებიც მხარს უჭერენ სიდრის წარმოების განვითარებასა და პოპულარიზაციას.
3
წევრობა: ჩვენი წევრების, როგორც სხვა ფერმენტირებული სასმელების ინდუსტრიის „სიცოხლის წყაროს“ მხარდაჭერა და განვითარება.
სამოქმედო გეგმა (2021-2030)
  • დონორებისა და პარტნიორების მოძიება;
  • სამთავრობო და არასამთავრობო ორგანიზაციებთან თანამშრომლობა;
  • საერთაშორისო სიდრის ექსპერტებისა და მწარმოებლების ჩამოყვანა და შეხვედრების, გაცვლითი პროგრამების დანერგვა;
  • სამოქმედო გეგმის შემუშავება, რომელიც ხელს შეუწყობს სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების ინდუსტრიის ზრდას;
  • საქართველოში, ყველა სახის სიდრისა და სხვა ფერმენტირებულ სასმელებზე მოთხოვნის ზრდა;
  • ურთიერთობა მედიასთან ცნობიერების ამაღლების მიზნით;
  • საქართველოში, სიდრისა და სხვა ფერმენტირებული სასმელების წარმოების შესახებ არსებული ცოდნის გაუმჯობესება;
  • ჩვენი წევრების საჭიროებების დაკმაყოფილება გაუმჯობესებული რესურსებითა და მომსახურებით;
  • ახალი სააქციზო პოლიტიკის შემუშავება.
რას ვაკეთებთ
ძირითადი 3 ამოცანისთვის
1
  • სამუშაო ვორქშოპები
  • 2
  • ფესტივალები და სხვა ღონისძიებები
  • 3
  • რჩევები და მომზადების მეთოდები
  • 4
  • ინდუსტრიის ახალი ამბები და ტენდენციები
  • 5
  • მოხალისეობრივი ჩართულობა
  • 6
  • კვლევები
  • 7
  • პარტნიორობა და გაყიდვების მხარდაჭერა
  • 8
  • სერტიფიცირების პროგრამა
  • 9
  • საჭმლისა და კოქტეილების რეცეპტები
  • 10
  • ბლოგები, პრესრელიზები, ტესტები და ქვიზები
  • 11
  • შეთავაზებები და ფასდაკლებები
  • 12
  • სიდრის მწარმოებლებზე ინფორმაცია ერთ სივრცეში